26 oktober 2011

Juleverksted

Hadde juleverksted med meg selv denne uken, har ikke blogget så mange av tingene jeg har laget i det siste fordi jeg holder på med bursdagskort og julekort. Og det er jo ikke veldig gøy om de får se dem på forhånd.

Men kan vise ett av mine billig scrapp kort. På det har jeg bare brukt resteark fra julepapirene til Nille, og oppvaskeklut (gasfille) og en skvett gammel kaffi. Og inspirasjonen til nissens striesekk er hentet fra det kreative hodet til Karianne.



Men har også laget meg noen telysholdere, tok decoupagelim og limte noen søte nostalgiske glansbilder på noen telysholdere jeg aldri har brukt. Og når jeg tok frem nål og tråd og sydde meg noen julehjerter (jeg kan ikke sy) så innsåg gubben at  jeg hadde blitt en skikkelig "kjerring".




1 kommentar:

  1. Wow....dei telysholdarane blei jo kjempefine! Sånne må du lera meg å laga!

    SvarSlett