10 mars 2012

Rock On

Skal i barnebursdag i morgen til en gutt på 8 år, og siden jeg har bestemt meg for at alle som har bursdag i år skal få hjemmelagede kort. Hvertfall så lenge jeg synes det er gøy. Og det er en god anledning til å bruke opp alle de mønsterarkene og klistremerkene som har vært bomkjøp opp gjennom.
Syns egentlig det er veldig vanskelig å lage guttekort og ender som regel opp med å lage noe svart. Har en mistanke om at det kortet jeg har laget ikke passer gutten helt bra, men det er hvertfall ikke jentete.



Ser at bildene mine ikke er optimale, men måtte bruke blitz og det gav mye gjenskinn i det skinnende gitarklistremerket. Har bare brukt resteark på dette kortet. Men har kjøpt meg en dymo på Clas Ohlson, syns det er så utrolig tøft med tekst preget på svart bakgrunn. Og billig var den også. Har også for første gang i mitt liv forsøkt å lage min egen konvolutt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar