26 juni 2012

Gammelt blir nytt, time for tea

Legger ved et veldig dårlig bilde av mitt siste prosjekt. Har i det siste lagt min elsk på søte kopper, krus, fat, boller og bokser. Med roser, prikker, og cupcakes. Men har desverre ikke råd til å kjøpe alt jeg har lyst på, ikke plass heller. Så da lysten på en tekanne som kunne matche de søte koppene mine (som jeg kjøpte ifjor) meldte seg ble løsningen å lage en selv. Fikk for noen år siden en helt hvit tekanne av mamma. Veldig grei kanne, bare utrolig kjedelig. Så frem med saks, servietter, en pensel og litt decoupagelim. Og en god porsjon tålmodighet så ble kannen forandret til dette. (kjenner du den igjen mamma) Og super fornøyd med at jeg kan skylde den i vann uten at den blir ødelagt.





2 kommentarer:

  1. Så kul ide Laila. D hadde eg aldri komt på. Resultate blei kjempebra :D

    SvarSlett
  2. Eg e heilt enige med Elisabeth,kjempegod ide og fine blei hu. Mamma

    SvarSlett