07 juni 2012

Tri-fold- kort








Fikk i oppgave for ikke lenge siden å lage ett bursdagskort til en dame. Og det ble da ett tri-fold-kort. Et kort jeg lenge har syns har vært veldig fint og har hatt lyst til å prøve men aldri turt fordi det såg så vanskelig ut. Men med mitt kjære pregebrett gitt det fint. Litt morsomt var det at jeg aldri har pratet med noen om denne typen kort før, men snakket med venninna mi Elisabeth når jeg laget det og begge to satt på hvert vårt sted og laget samme type kort. Hennes variant kan du se på hennes blogg.

Har for det meste brukt helt vanlig basic bazzil som grunnflate og panelet med mønsterark kjøpt for mangfoldige år siden på nille. Damen på bildet er av ett klipput ark, som jeg desverre har glemt produsenten av. Ellers pyntet med blonder, gasklut, blomster, og flytenede perler.

1 kommentar:

  1. Hehe...ja, d va litt løye at me begge fekk for oss at me sko laga et sånt kort. Blei knallfint Laila :D

    SvarSlett