02 oktober 2011

Hobbykveld

Hadde hobbykveld igår, men en kollega. Ble mange timer med klipping, liming, og kreativt arbeid. Og masse prat, kjempe koselig. Jeg har begynt på julekortene, og har bestemt meg for at i år får alle like kort. Kommer ikke til å legge ut bilde her, sånn i tilfelle noen av de som skal få kortene ser bloggen. (som om det faktisk skjer). Hovedmotivet på kortet blir et stempel fargelagt med promarkers, fikk jo så utrolig mange slike fine tusj for gavekortet jeg fikk tidligere i år. Og har endelig funnet riktig papir og stempelpute og leker og øver meg nesten hver dag. Og jeg elsker dem allerede.



En annen jeg også elsker er Maria Viktoria Mena, har hatt den nye platen hennes i en halv uke nå og den har spilt nonstop siden. Tror bare at min elsk på den jenta bare blir større og større, og det gjør ikke noe at hun synger litt falsk når hun opptrer, det gjør ikke noe at hun gråter på tv, det gjør ikke noe at hun er litt fjollete, for cd'ne tekstene og melodiene er fantastiske. Og ikke minst hun er utrolig vakker å se på.

1 kommentar:

  1. Hehe....eg regne me at eg får et julakort, så bra du ikkje la ut bilde :D
    Blei d den stempelputå eg anbefalte som du kjøpte ellår? Merka du noe forskjell?
    Glede meg t å scrappa me deg i helgå! :D

    SvarSlett