07 oktober 2011

Billig Scrapp

Fikk en utfordring fra en kollega om det gikk an å lage kort med bare billige ting fra Nille, jeg tok utfordringen, selv om jeg var litt skeptisk til at jeg skulle klare det. Og siden jeg jobber i butikken er jeg godt kjent med hva vi har og ikke.


Første kortet er et høst-kort. Det er laget av kartong 4 pk med ensfarget (litt tynnere enn vanlig bazzill som jeg vanligvis bruker) har så kjøpt en pakke med naturpapir (papir som var fantastisk dekorativt, når jeg først skjønte hva jeg kunne bruke det til), oppe i hjørne har jeg brukt gavebånd. nede i andre hjørnet har jeg brukt blomster og et dekorblad som egentlig er beregnet til å legge på bordet og dekorere lysfat. Har også klippet en bit av en gasfille og lagt den i kaffi og så latt den tørke.





Detaljebilde
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar