07 oktober 2011

Halloweenkort

Jeg fant ut at det var relativt greit å bruke bare Nille-ting så ville jeg prøve å lage ett til. I den anledning ville jeg prøve meg på et mer barnslig kort, ett Halloween kort.




Det jeg har gjort for å lage dette kortet er å bruke to ark fra "skisseblokken" lime dem sammen og bruke det som selve bakgrunnen, har så svertet kantene med å bruke et svart stempel og en sminkesvamp. Panelet er laget av et mønsterark kjøpt i en pakke med 6 ark til 29.90 har så brukt spindelvev kjøpt i en pakke som er beregnet til halloweendekorering, og en pakke med edderkoppkonfetti og limt det på kortet. Spøkelset har jeg selv tegnet og klippet ut fra et "skisseark" (litt tykkere ark enn vanlig kopipapir) det er festet med 3D-puter og svartet med stempel. Skriften har jeg brukt et "blankt cardboard alfabeth" og tusjet bokstavene orange. Halloweendekoren er litt slik "man taver det man haver" Gøy gøy gøy..
 

3 kommentarer:

  1. Så fint,...som jeg harsagt tidligere,..du er kjempeflink på å lage kort :)
    Ønsker deg en flott dag videre,klem Maylen :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, selvtillitten steg ti tusen hakk.
    God helg til deg også Maylen

    SvarSlett
  3. Kjempetøft Laila. Glede meg t å blogga me deg i mårå, å få noen tips :D

    SvarSlett