13 oktober 2011

Ti tusen prosjekt på engang

Jeg klarer ikke bare holde på med en ting om gangen, har ca ti julekort igjen å lage, men synes det er kjedelig å bare lage like julekort så har også tenkt å lage merkelapper også, mest fordi jeg synes det var så utrolig gøy å fargelegge stempel.

Hadde også en jentegjeng på besøk forrige lørdag, og lagde da et enkelt julekort, ble ikke så mye scrapping sånn sett i forhold til all skravlingen, men koselig var det.




et stykk gavelapp


et stykk julekort

 


Og etter å ha lest på Ane sin blogg at den nye Odd Nordstoga Cd var så fin at hun fikk tårer i øynene måtte selvsagt jeg også kjøpe den, og det er ikke et kjøp jeg angrer på. Nydelig rolig og melankolsk, ikke slik "grisen sit å hyler" men fint fint fin musikk. Tror at mine favorittsanger etter et par tre høringer er "Farfar i Livet" og "Var det Inger"




Ps: litt dårlige bilder, men bruker mobilkamera, gidder ikke finne fram skikkelig fotoutstyr

2 kommentarer:

  1. Så fint pepperkake-korte blei Laila. Å merkelappar va ein god ide å laga. Kanskje eg ska prøva meg på d eg o. Men eg bør vel fyst bli ferige me julakortå mine :P

    SvarSlett
  2. Eg er ganske lei av å lage julekort allerede :P

    SvarSlett