18 oktober 2011

Noen har stjålet kortet mitt...

.... ikke bank-kortet eller noe slikt. Men har sikkert fortalt at jeg har fått lov til å ha noen av mine billigscrapp-nillescrapp kort på inspirasjonsutstilling på jobb. Og jeg vil være såpass freidig å si det har igrunn fungert på salget. Fra å være en butikk som nesten ikke solgte hobby, har vi nå de siste ukene solgt mengder, endelig har folk skjønt at vi ikke bare har dritt varer. Men kom på jobb igår og så til min store overraskelse, noen har stjålet det ene kortet mitt. Vet ikke om jeg skal bli litt furten på grunn av det, har tross alt lagt ned tid og energi og varme når jeg laget det. Eller skal jeg ta det som et kjempe komplement, at noen faktisk gidder å stjele mitt hjemmelagde kort.

1 kommentar:

  1. Du må ta d som et kompliment. Men skjønne jo at d e litt irriteranes at noe du har brukt masse tid på blir stjåle.

    SvarSlett