22 januar 2012

Hvis du trodde jeg hadde glemt deg ...

.... neida, jeg har ikke glemt bloggen min, har bare vært det at min pc desverre døde og det tok litt lenger tid å redde harddisken enn først antatt. Og det var heller ikke så kjempe enkelt å bli vandt til at fra nå av bruker jeg mac (huff).

Det har ikke blitt så kjempemange nye prosjekter nå i år, men jeg kan jo legge ut bilder av mine julegaveprosjekter, siden det snart er en månede siden gavene ble pakket opp er jo det lov.





Dette var da årets julegaver, lagde slike bjørkehjerter som er så utrolig populære for tiden, og som alle bloggere har laget sin versjon av, min ble slik enkel med litt rød pynt. Pyntet også fremsiden på tre notatbøker og gav til mamma, bestemor og svigermor. Har desverre bare fått bilde av to av dem. Og så er det da dette "berømte" julekortet som jeg var så lei av når det nærmet seg slutten.  (ps, vet ikke hvordan jeg får snudd bildene)

1 kommentar: