10 desember 2011

Post fra Nordpolen

Sånn da var nesten alle julekortene sendt av sted med posten, noen har jeg jo allerede sendt him med bussen. Har siste finpuss på kortene til familien her i Bergen. Har  i år vært flink og er nå så og si ferdig med alle julegavene. Har ikke vært på julegaveshopping, men de har bare havnet hos meg uten at jeg trengte leite. Håper de faller i smak. Helgen tilbringes med litt helgevasking, skrive på julekonvolutter, og pakke gaver. Kanskje besøk av noen å se en julefilm og drikke kakao. Og er nå blitt inspirert siden jeg klarte å sy som en 8 åring, kanskje jeg klarer å strikke som en 8 åring også så har tenkt å prøve å lære det. Men tar ett prosjekt om gangen. Noe jeg egentlig vet jeg ikke klarer.  Bilder av julekortene kommer etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar