04 desember 2011

Årets siste julekort

.... er laget, gjelder bare å få sendt ut alle de andre som ligger på "arbeidsbordet" og skrive adresser på konvoluttene. Noen har jeg allerede sendt med bussen him te familien. (men siden nesten alle får de samme kortene så kan jeg ikke vise dem her helt enda :P) Men det siste kortet er til ei venninne og vi har jo i hele høst hatt scrappedager og siden jeg syns det er kjedelig at hun skal få det samme som hun har sett hundre ganger før får hun et nytt design. Hun er ikke så veldig tradisjonell av seg så det ble ett veldig lite julete julekort.

det er også ett veldig billigscrapp kort. har bare brukt ting jeg hadde fra før, har ofret en lysmansjett og brukt noen fjær, litt oppvaskeklut og litt resteark fra et naturpapirsett. Ugla har jeg printet ut på skriveren og er en free digi stamp (husker desverre ikke fra hvor) og den er fargelagt med promarkers. 

1 kommentar:

  1. Digger julekortet mitt!!! Det står på utstilling hjemme i Norge :-P DU er såå flink!:-D

    SvarSlett