27 januar 2012

Stemningslys

Jeg synes det er ganske koselig å tenne lys, og har ikke tall (desverre) på hvor mange lysestaker jeg har. Tenner hvertfall 5-6 stykker hver kveld. Og litt mer når jeg skal ha besøk. Er også veldig glad i å samle disse telysholderene mine på lysfat, slik at det ikke skal bli alt for rotete. Her er da vinterfatet mitt.




Tror alt på bildet er kjøpt på -nille (bombe), bortsett fra steinhellen med mose som jeg stjal fra en onkel. Og telystrekket som jeg har strikket helt selv, etter å ha sett ideen på god morgen norge. 

3 kommentarer:

  1. Nå imponere du meg, kjempefine telytrekk.Klem fra mamma.

    SvarSlett
  2. Eg har til og med strikka meg ein oppvaskeklut :P

    SvarSlett
  3. Hei høpp!!

    Takk for mange gode tips!!

    Skal ta det med meg:)

    Flotte saker du har laget under her.Slike fat er så koselig,tenner
    masse lys her også på kvelden,gir så god stemning!!


    Nyt uken!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett